Freerumble, audio sharing in salsa social

Spread the love

FreerumbleSi chiama Freerumble ed è un progetto tutto italiano, una piattaforma social che permette di pubblicare e condividere file audio, in modo simile a quanto avviene su YouTube con i filmati. Freerumble è apparso in rete poco prima di Natale, ma solo da poche ore è uscito dalla fase beta.

Il sito si presenta con una grafica minimale, spartana, ma funzionale, mentre il caricamento dei file audio è veloce e la qualità generale del servizio più che buona, i file disponibili sono molti, quasi tutti in lingua italiana.

Freerumble accetta ogni tipo di file, dalle interviste ai racconti, passando per canzoni e pensieri, ovviamente non è possibile caricare file audio con testi volgari, parolacce, esclamazioni poco carine, frasi razziste e tutto quello che lede il buon gusto generale e l’etica morale del cittadino.

2.658 commenti su “Freerumble, audio sharing in salsa social”

  1. hello!,I love your writing very so much! percentage we communicate extra about your article on AOL? I require an expert in this space to unravel my problem. May be that is you! Having a look ahead to peer you.

    Rispondi
  2. Write more, thats all I have to say. Literally, it seems
    as though you relied on the video to make your point.

    You clearly know what youre talking about, why
    throw away your intelligence on just posting videos to your site when you
    could be giving us something enlightening to read?

    Rispondi
  3. What’s Going down i’m new to this, I stumbled upon this I have discovered It positively helpful and it has aided me out loads. I am hoping to give a contribution & aid other users like its aided me. Good job.

    Rispondi
  4. Sportsbet.io says:Hi , I do believe this is an excellent blog. I stumbled upon it on Yahoo , i will come back once again. Money and freedom is the best way to change, may you be rich and help other people.Reply 11/12/2021 at 9:30 am

    Rispondi

Lascia un commento